H&V Spotlights 3-2021
- Tietoja
- Kirjoittanut Urte Kiaupa
Laadukas viestintästrategia on yrityksen tarinan pohja

Uusi vuosi, uudet kujeet.
Mikä on yrityksesi tämän vuoden viestinnän ytimessä? Mitä nostetaan esiin ja millä sävyllä? Miten palvelut ja tuotteet saadaan näkyville ja erottautumaan muista?
H&V Spotlights 52-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Katsaus vuoteen 2020 – vuoden valitut

Kuten me kaikki tiedämme, vuosi 2020 mullisti monilta osin normimme, markkinat ja työskentelytapamme. Se ei kuitenkaan tarkoita, että toimintamme olisi pysähtynyt – päinvastoin me vaihdoimme suuremman vaihteen silmään. Ennen ajatusten suuntaamista tulevaan onkin hyvä pysähtyä ja katsoa taakseen – tarkastella sitä, mitä kaikkea vuoteen 2020 kuului.
H&V Spotlights 49-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Urte Kiaupa
Uuden maailman oppeja: elämä vuoden 2020 jälkeen

Meillä laadukas viestintä on kaiken tekemisen keskiössä. Laaja kansainvälinen yhteistyökumppaniverkostomme, jossa on toimistoja yli 50:stä maasta auttaa asiakkaitamme menestymään ja kasvattamaan tunnettuutta kansainvälisessä liiketoiminnassa. Kansainvälisen viestinnän ja monikulttuurisuuden merkitystä ei sovi unohtaa.
Pyysimme IPRN:n toimitusjohtajaa Luis Gonzalez Canomanuelia kommentoimaan nykyistä globaalia tilannetta ja sitä, mitä siitä voi oppia.
H&V Spotlights 47-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Urte Kiaupa
Vinkkejä omaan, ansaittuun ja ostettuun mediaan
Miten omaa, ansaittua ja ostettua mediaa kannattaa tehdä ja mikä viestinnässä on tärkeää?
Asiantuntijamme Marko Alanko julkaisi viime viikolla yhdessä Susanna Ruuhilahden kanssa FreeStyler (Suunnitelmia & Sattumia): voittava viestintä & markkinointi -bisneskirjan. Teoksen julkistustilaisuudessa kirjassa esiintyvät asiantuntijat keskustelivat omasta, ansaitusta ja ostetusta mediasta. Paneelissa jaettiin myös konkreettisia vinkkejä viestintään, jotka koostimme myös tähän blogiin.
H&V Spotlights 45-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Johda viestintää ja markkinointia viihdemaailman malleilla

FreeStyler (Suunnitelmia & Sattumia): voittava viestintä & markkinointi on viihdyttävän hyvä bisneskirja, joka kertoo, miten viihdeteollisuudessa ideasta rakennetaan ilmiöitä. Keskeisenä aiheena kirjassa on voittava viestintä eli mallit, joilla aidosti luodaan tuloksia sekä erityisesti mallien soveltamista mihin bisnekseen tahansa. Projektin taustalla on ollut pohdintaa perinteisistä oppimateriaaleista etenkin liiketoiminnan, viestinnän sekä markkinoinnin osalta. Sen sijaan, että kirjassa keskityttäisiin pelkästään teoriapohjaiseen asiaan, siinä halutaan tuoda esiin hiljaista tietoa (learning by doing) käytännön esimerkeillä.