H&V DigiEnsin

H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia


Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

Sisältöstrategian luomisessa kartoitamme kanssasi kohderyhmiesi arvostukset, yrityksesi toiminnan ja kilpailijakentän. Näistä johdamme digitaalisen sisältösi ydinviestit, jotka puhuttelevat kohderyhmiäsi ja erottavat teitä kilpailussa. Lisäksi laadimme kanssasi 6-12 kuukauden toimintasuunnitelman, jolla uusi sisältöstrategia jalkautetaan tehokkaasti.

Sisältöstrategiaprosessi käsittää kolme vaihetta:

1. Ennakkovalmistelut
  • Lähetämme yrityksesi johdolle lyhyen ennakkotehtävän (vastaamiseen varataan aikaa noin 15 minuuttia), jossa kartoitetaan yrityksen tavoitteet ja lähtötaso.
  • Kartoitamme pääkilpailijasi ja heidän markkina-asemansa.

2. Strateginen workshop
  • Käymme läpi ennakkotehtävän ja taustatutkimuksen tulokset.
  • Käymme läpi yrityksesi liiketoiminnan avainkohdat.
  • Asetamme sisällön strategiset tavoitteet.
  • Workshopin jälkeen toimitamme sisältöstrategian kommenoitavaksi.

3. Taktinen workshop
  • Käymme läpi sisältöstrategian ja hiomme sen lopulliseen muotoon.
  • Laadimme suunnitelman uuden sisältöstrategian jalkauttamisesta.

Ota yhteyttä sisältöstrategia-asiantuntijaamme:

Mikko Sillanpää
mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi
puh. 050 – 331 5279

H&V Maine Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Maine Maineluotain Täsmä on sopiva alkututkimus rajattuun liiketoimintahaasteeseen ja sen tuloksia voidaan myös käyttää vastaavasti rajatumman kokonaisuuden, esimerkiksi yhden tuotteen tai asiakasryhmän mukaiseen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V DigiEnsin Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.

Maineluotain-tutkimuksen jälkeen edetään usein H&V DigiEnsin Sisältöstrategiaan ja/tai H&V Maine Viestintästrategiaan (tai näiden yhdistelmään), jossa päätetään viestinnän ja markkinoinnin kanavat. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V DigiEnsin Sisältö, H&V DigiEnsin Fullbound, H&V Maine Mediasuhteet, H&V Maine Asiakasviestintä tai H&V Maine Yhteiskunta -palvelujen avulla. Sisältöstrategia on osa H&V DigiEnsin -palvelukokonaisuutta.

  • H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

  • H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

  • H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

  • H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

  • H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

  • H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

  • H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

  • H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

  • H&V GDPR

    H&V GDPR

    H&V GDPR Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin kannalta vuoden 2018 kevään olennainen muutos on GDPR:n (General Data Protection Regulation) voimaantulo EU:n jäsenvaltioissa 25.5…

    H&V GDPR

    H&V GDPR Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin kannalta vuoden 2018 kevään olennainen muutos on GDPR:n (General Data Protection Regulation) voimaantulo EU:n jäsenvaltioissa 25.5…

  • Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

  • H&V Spotlights 20-2018

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

  • H&V Spotlights 21-2018

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

  • H&V Spotlights 22-2018

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

  • H&V Spotlights 23-2018

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

  • H&V Spotlights 24-2018

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Metsänneidonkuja 12, 02130 Espoo

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

FI2757804120038267

OKOYFIHH

0997022-2