H&V Maine / Asiakasviestintä
–Jatkuva suunnitelmallinen viestintä asiakkaiden ja muiden yrityksen tärkeiden sidosryhmien kannalta on yrityksen viestinnän peruskiviä. Autamme sinua toimimalla kumppaninasi asiakas- ja sidosryhmäviestinnässä.
Asiakas- ja sidosryhmäviestintä voi tapahtua monin eri tavoin: asiakaskirjeen, asiakaslehden, verkkosivujen, blogien tai sosiaalisen median kautta. Suunnittelemme yhdessä kanssasi asiakasviestinnän painotukset, keinot ja tekemisen määrän sekä toteutamme suunnitelman ja raportoimme sinulle tuloksista – aina kustannustehokkaasti.
Ota yhteyttä asiakasviestinnän asiantuntijaamme:
Marita Larmia
marita.larmia@harkonsalovesa.fi
puh. 040 – 747 7034
H&V Maine Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Maine Maineluotain Täsmä on sopiva alkututkimus rajattuun liiketoimintahaasteeseen ja sen tuloksia voidaan myös käyttää vastaavasti rajatumman kokonaisuuden, esimerkiksi yhden tuotteen tai asiakasryhmän mukaiseen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V DigiEnsin Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.
Maineluotain-tutkimuksen jälkeen edetään usein H&V Maine Viestintästrategia ja/tai H&V DigiEnsin Sisältöstrategia (tai näiden yhdistelmään), jossa päätetään viestinnän ja markkinoinnin kanavat. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V DigiEnsin Sisältö, H&V DigiEnsin Fullbound, H&V Maine Mediasuhteet, H&V Maine Asiakasviestintä tai H&V Maine Yhteiskunta -palvelujen avulla. H&V Maine Asiakasviestintä on osa H&V Maine -palvelukokonaisuutta.