H&V Spotlights 41-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Markkinointiviestinnän perusteet -opas aloittavalle yritykselle

Markkinointiviestinnän kokonaisuus on laaja ja voi tuntua haastavalta päästä alkuun, kun on perustamassa uutta yritystä. Missä sosiaalisen median kanavissa kannattaa olla aktiivinen, minkälainen sisältö potentiaalisia asiakkaita voisi kiinnostaa, ja mikä on hyvä nimi yritykselle?
H&V Spotlights 40-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Katsojasta kokijaksi

Virtuaalitodellisuus, lyhyesti VR, yleistyy vauhdilla. Nykypäivänä kuluttajien on helppo ohittaa ja hiljentää digitaaliset mainokset, mutta kiinnostavan VR-sisällön kokeminen on henkilökohtainen päätös. Oikein käytettynä VR mahdollistaa suoran ja merkityksellisen kontaktin käyttäjään. Tämän kirjoituksen tarkoitus on kertoa VR:n nykytilasta, herättää lukijassa ideoita ja ajatuksia sekä näyttää esimerkkejä siitä, miten VR-teknologiaa käytetään eri puolilla maailmaa.
H&V Spotlights 39-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Markkinoinnin instrumentit 2 lähestyy - varaa paikkasi nyt!

Suomen ensimmäinen oman, ostetun sekä ansaitun median viestintätoimisto Harkonsalo & Vesa ylpeänä esittää!
Markkinoinnin instrumentit 2 -aamu
H&V Spotlights 33-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Pakohuone purettuna

H&V:n tiimi lähti ideoimaan tulevaa syksyä kahden päivän kick-offille. Ohjelma oli tiivis sisältäen monia palavereja, ideointia ja ajatuksien vaihtoa, mutta myös rentoa yhdessä tekemistä ja toisiimme tutustumista. Nostan tarkempaan esittelyyn tiiminä läpikäydyn pakohuone-tehtävän, koska sen aikana syntyi monia uusia oivalluksia, jotka olisivat muuten varmasti jääneet yhteisesti kokematta.
H&V Spotlights 26-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori