H&V Spotlights 11-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Kriisi yllättää aina – suunnitelma auttaa selviytymään
Kriisi on tilanteena yllättävä, normaalioloista negatiivisesti poikkeava tilanne, jolla voi olla merkittäviä ja pitkäaikaisia vaikutuksia yrityksen maineelle ja uskottavuudelle. Yllättävyydestä huolimatta kriisiin voi ja kannattaa varautua, jotta sen aiheuttamat haitat jäisivät mahdollisimman vähäisiksi.
H&V Spotlights 10-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Markkinoinnista, tietojen oikeellisuudesta ja GDPR:stä
Keskustelimme GDPR Tech:n Juha Sallisen kanssa GDPR:n vaikutuksesta markkinointiin. Innostuimme kovin aiheesta, ja pyysimme Juhaa vastaamaan muutamiin kysymyksiin aiheesta blogiimme.
H&V: 1. GDPR:stä on kirjoitettu ja puhuttu paljon viimeksi kuluneiden parin vuoden aikana. Kaiken tietovirran ja mielipiteiden keskellä on vaikea erottaa, mikä pitää paikkansa GDPR:stä puhuttaessa ja mikä ei?
H&V Spotlights 9-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
How to enter the Finnish market?
For a foreign company seeking to enter the Finnish market or aspiring to gain a greater market share, there are a few important notions that should be taken into account in order to achieve effective marketing communications. We arranged these notions into a brief summary with three categories:
H&V Spotlights 8-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Miten hypätä mukaan kansainväliseen PR:ään?
”Hyvä tuote tai palvelu kyllä myy itse itsensä”- tämän ajattelutavan voit unohtaa jo ensimmäisenä. Tosiasia on, ettei mikään idea, tuote tai palvelu myy itseään, vaikka se siltä välillä saattaa meille näyttää. Kaiken lähtökohtana on oman yrityksen perustan asettaminen kuntoon, jotta päästään asetettuihin tavoitteisiin. Päästääkseen jäävuoren huipulle, täytyy tehdä myös konkreettisia toimintoja sinne kivutakseen. Ilman ydinviestejä tai kunnollisia markkinointistrategioita, ei voida päästä valtakunnallisen median korville.
H&V Spotlights 2-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Asiakastarina markkinointiviestinnän hitti vuonna 2019?
Uusi vuosi – uudet kujeet. Näinhän on tapana tokaista ja aloittaa uusi elämä monellakin eri osa-alueella. Mitä vuodesta 2018 noin yleisellä tasolla jäi sitten päällimmäisenä mieleen viestinnällisten asioiden näkökulmasta? Ainakin se, että sosiaalisen median kanavista löytyi edelleen paljon näkemystä eri alojen asiantuntijoilta mm. datan, markkinoinnin automaation ja mediaseurannan osalta. Harvakseltaan on kuitenkin saanut lukea konkreettisista luovista toimenpiteistä ja ratkaisuista – asiantuntijan kertomana.