H&V Spotlights 38-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Tunnettuuden ja myynnin buustia videolla
Yritys- ja tuotetason videot ovat kuuminta hottia. Videotuotannot eivät kuitenkaan näennäisestä helppoudestaan huolimatta ole läpihuutojuttuja, vaan vaativat selkeää kaupallista suunnittelua onnistuakseen. Mitä pitäisi ottaa huomioon videoprojektissa, ja mitkä roolit budjetilla ja taiteellisella laadulla on yhtälössä?
H&V Spotlights 37-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Emilia Finnlund
H&V rantautuu Kamppiin!
Kasvun vuoksi meidän on tullut aika hakeutua uusiin toimitiloihin ja H&V:n pitkä perinne espoolaisena viestintätoimistona on saavuttanut päätepisteensä. Pidämme teistä asiakkaistamme ja muista lukijoistamme niin paljon, että haluamme olla entistäkin paremmin tavoitettavissanne!
H&V Spotlights 36-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Podcast osaksi viestintä- ja markkinointisuunnitelmaa
Kanavia ja sisällöntuotantotapoja on syntynyt kuin sieniä sateella, hyvä niin. Entisestään korostuu se, millaisen kokonaistavoitteen asettaa itselleen ja/tai organisaatiolle, kun alkaa toteuttamaan suunnitelmallista viestinnän ja markkinoinnin operatiivisen tason tekemistä. Tietenkin siitä näkökulmasta, että myös myynti saadaan synkronoitua kokonaisuuteen.
H&V Spotlights 35-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
IPRN-verkoston uutisia
IPRN-kokoontuminen Pekingissä
IPRN-verkoston (International Public Relations Network) vuosittainen kokous pidettiin tänä vuonna Pekingissä. Järjestäjänä toimi verkostomme kiinalainen kumppanitoimisto Blue Focus. Kokouksen teemana olivat mm. videoviestintä ja vaikuttajamarkkinointi.
H&V Spotlights 34-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Kohdistettu tutkimus viestintä- ja markkinointistrategian tueksi
Elämme maailmassa, jossa tietoa tulvii yli äyräiden, suunnasta jos toisesta. Entistä enemmän tekijöillä kokonaisuuksien hahmottaminen vaikeutuu, hämärtyy, ja helposti lipsahdetaan oikoteiden kautta tekemään ensin mikrotason toimenpiteitä – ennen ison kuvan kirkastamista. Viestinnän ja markkinoinnin rakentaminen toimivaksi myynnin tueksi on oma vaativa taitolajinsa.