H&V Spotlights 9-2021
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Tiedätkö sinä yrityksesi maineen tilan pintaa syvemmältä?

Yrityksen maineesta ja sen merkityksestä puhutaan paljon. Kuinka se on merkittävässä roolissa yrityksen menestyksen kannalta ja vaikuttaa kaikkeen rekrytoinnista lähtien. Maineen rakentamiseen kuluu aikaa ja suurella työllä ja tavoitteellisella tekemisellä saavutetun maineen voi menettää yhdessä hetkessä, jos yritys kohtaa merkittävän kriisin.
Huomattavasti vähemmän puhutaan siitä, mistä yrityksen maineen tilan voi oikeastaan edes tietää. Vai voiko sitä? Paljon melua tyhjästä? Onko maine sittenkin vain abstrakti käsite, josta on mahdotonta saada tolkkua?
H&V Spotlights 7-2021
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Digitaalinen sisältö markkinointiviestinnän selkärankana

Yrityksen verkkopresenssi on hyvin keskeinen osa yrityksen brändiä. Verkkopresenssillä tarkoitetaan yrityksen tai henkilön aktiivista läsnäoloa verkossa. Käytännössä on kyse kuvasta, joka muodostetaan organisaatiosta digitaalisten sisältöjen perusteella, esim. verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöistä. Hyvällä verkkopresenssillä lisätään niin tunnettuutta, löydettävyyttä kuin asiakasuskollisuutta. Millainen kuva yrityksestäsi tulee digitaalisten sisältöjen perusteella?
H&V Spotlights 6-2021
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Ethän heitä sisältöjäsi hukkaan?

Kuvitellaan tilanne, että yrityksesi on alkanut panostaa merkittävästi verkkosivuihin. Verkkosivut uudistetaan, niiden ilme on raikas ja herättää mielenkiintoa. Sivuille on myös tuotettu sisältöä yrityksen asiakaskuntaa ajatellen – yrityksen historiaa, blogitekstejä ajankohtaisista aiheista, uutisia ja asiakascaseja. Kaikki on verkkosivuilla niin kuin pitääkin, mutta sitten homma jätetään siihen. Lopulta vain harva potentiaalinen asiakas löytää sisältöjen pariin.
H&V Spotlights 3-2021
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Laadukas viestintästrategia on yrityksen tarinan pohja

Uusi vuosi, uudet kujeet.
Mikä on yrityksesi tämän vuoden viestinnän ytimessä? Mitä nostetaan esiin ja millä sävyllä? Miten palvelut ja tuotteet saadaan näkyville ja erottautumaan muista?
H&V Spotlights 52-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori