H&V Spotlights 20-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Business Finland: ”Mikään verkkokauppa ei myy ilman, että sitä markkinoidaan”

Markkinointisuunnitelman arvo on laajasti tunnustettu. Se, kuinka tärkeää hyvä markkinointisuunnitelma on yritykselle ja sen menestykselle, ilmenee jo siitä, että se mm. kuuluu Business Finlandin rahoituksessa hyväksyttäviin kuluihin. Business Finlandin omissa ohjeistuksissa sanotaankin osuvasti: ”Mikään verkkokauppa ei myy ilman, että sitä markkinoidaan.”
H&V Spotlights 19-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Kuinka henkilöstösi voi etätyön aikakaudella?

Sisäinen viestintä organisaatioissa joutuu koetukselle, kun ollaan oltu pakotettuja siirtymään etätyöhön ennennäkemättömän nopeasti ja kattavasti. Henkilöstön hyvinvointi ja tehokkuus kulkevat käsi kädessä, mutta miten hyvinvointia voidaan mitata, kun kaikki tekevät töitä kotona? H&V Maineluotain Henkilöstö on ratkaisu tähän. Kyselytutkimuksessa kartoitamme etätyön ja henkilöstön tilaa.
H&V Spotlights 15-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Ostettu media – haasteet ja odotukset

H&V:n uuden Media Hacking -podcast sarjan toisessa osassa käsitellään ostettua mediaa. Sarja käsittelee voittavaa viestintää ja markkinointia — oman, ostetun sekä ansaitun median näkökulmista.
H&V Spotlights 14-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Online-näkyvyys, hakukoneoptimointi ja myynti

Organisaation viestinnässä ja markkinoinnissa tehdään päivittäin päätöksiä. Viestinnällä määritellään organisaation ääni, sisältö ja siihen liittyvät mielikuvat. Jokainen blogiteksti, somepostaus, uutiskirje tai verkkosivun päivitys sisältää loputtoman määrän valintoja aina aiheesta kuvaan ja sanavalintoihin. Kaikki nämä valinnat vaikuttavat löydettävyyteen ja puhuttelevuuteen... ja pääsääntöisesti lopputuloksena pitäisi olla jotakin, millä tehdään myyntiä.
H&V Spotlights 12-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Oma media – mitä sisältöä, mitä kanavia?
