H&V Spotlights 43-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marita Larmia
Viestinnän keskiössä edelleen ihminen

Viestintä ja markkinointi sekä myynti ovat vuosien varrella lähestyneet toisiaan, mikä on selvä piristysruiske ja tehostaa entisestään yrityksen myyntiponnisteluja. Yritys hyötyy siitä, että saman ”koneen” kautta johdetaan ja suunnitellaan koko paletti strategiasuunnittelusta ja sen jalkauttamisesta tai perusviesteistä vlogien kuvakulmien tarkentamiseen. Aikaa ei kulu monien tekijöiden briiffaamiseen ja kokonaisuuden keräämiseen useilta eri tahoilta. Viestintäalan ammattilaisten parissa tehdyn uusimman tutkimuksenkin* mukaan lähes joka kolmannen ammattiviestijän työtehtäviin kuuluu jo sekä markkinointia että viestintää.
H&V Spotlights 41-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Markkinointiviestinnän perusteet -opas aloittavalle yritykselle

Markkinointiviestinnän kokonaisuus on laaja ja voi tuntua haastavalta päästä alkuun, kun on perustamassa uutta yritystä. Missä sosiaalisen median kanavissa kannattaa olla aktiivinen, minkälainen sisältö potentiaalisia asiakkaita voisi kiinnostaa, ja mikä on hyvä nimi yritykselle?
H&V Spotlights 40-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Katsojasta kokijaksi

Virtuaalitodellisuus, lyhyesti VR, yleistyy vauhdilla. Nykypäivänä kuluttajien on helppo ohittaa ja hiljentää digitaaliset mainokset, mutta kiinnostavan VR-sisällön kokeminen on henkilökohtainen päätös. Oikein käytettynä VR mahdollistaa suoran ja merkityksellisen kontaktin käyttäjään. Tämän kirjoituksen tarkoitus on kertoa VR:n nykytilasta, herättää lukijassa ideoita ja ajatuksia sekä näyttää esimerkkejä siitä, miten VR-teknologiaa käytetään eri puolilla maailmaa.
H&V Spotlights 39-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Markkinoinnin instrumentit 2 lähestyy - varaa paikkasi nyt!

Suomen ensimmäinen oman, ostetun sekä ansaitun median viestintätoimisto Harkonsalo & Vesa ylpeänä esittää!
Markkinoinnin instrumentit 2 -aamu
H&V Spotlights 33-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko